اخبار

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان؛

روابط عمومی عامل مهم پیوند سازمان با مخاطبین و جامعه هدف است

روابط عمومی عامل مهم پیوند سازمان با مخاطبین و جامعه هدف است
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: روابط عمومی بر اساس وظایف و عملکرد خود که از سویی با محیط بیرونی سازمان و از بعد دیگر با محیط درونی سازمان در ارتباط هستند و ارتباطی دو سویه شکل میدهند، عامل مهم پیوند سازمان با مخاطبین و جامعه هدف به شمار می روند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان؛ مهرداد جهاندیده در آیین گرامیداشت هفته ارتباطات و روابط عمومی اظهار داشت: امروزه در تمام دنیا سازمانهای موفق سازمانهایی هستند که مدیران و کارکنان روابط عمومی  آنها بدانند که چگونه باید به شکلی شفاف و آگاهانه به تجزیه و تحلیل امور مبتلابه سازمان خود و رفع و رجوع مسائل بپردازند و نقش مهم خود را در تعیین سمت و سوی سیاست‌های همگانی ایفا کنند.
وی افزود: همکاری و تعامل روابط عمومی‌ها با رسانه‌ها بر اساس اعتماد متقابل از نکات مهم دیگر در عملکرد مثبت و موفقیت های یک سازمان است؛ زیرا روابط عمومی نقشهای گوناگونی را درجایگاههای متفاوت وشرایط متمایز ازیکدیگر ایفا می‎کند که رسانه ها قادر به انعکاس مناسب و سریع آن هستند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ادامه د اد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بعنوان بزرگترین وزارتخانه اجتماعی دولت خدمات گسترده ای را به مردم ارائه می دهد  و به همین دلیل نقش افرادی که وظیفه روابط عمومی و اطلاع رسانی را بر عهده دارند در تشریح این اقدامات بسیار مهم است.
جهاندیده بهره گیری از شیوه های نوین اطلاع رسانی با استفاده از همه ظرفیت ها را لازمه کار روابط عمومی ها بر شمرد و افزود: روابط عمومی می تواند با کارآمدی، نقش موثری در بهبود وضعیت یک سازمان ایفا کند.
در پایان این نشست نیز به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی، از مدیران روابط عمومی دستگاه های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان تجلیل شد.

انتهای پیام/

۵ خرداد ۱۴۰۰ ۱۰:۴۷
روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان |

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید