اخبار

مسئول روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان؛

روابط عمومی ها تبیین کننده خدمات غیرحضوری مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به جامعه هدف

خدمات غیرحضوری مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به جامعه هدف تبیین شود
مسئول روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: در ایام شیوع ویروس کووید ۱۹، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خدمات بسیاری را بصورت غیرحضوری به جامعه هدف خود ارائه می‌کند که نیاز است تا توسط روابط عمومی دستگاه های تابعه در استان تبیین شود.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان؛ امیرافشین اشکانی در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سیستان و بلوچستان با بیان این مطلب افزود: با توجه به رویکرد وزارت متبوع در گسترش دولت الکترونیک و سهولت دسترسی خدمات مجموعه این وزارتخانه بصورت غیر حضوری در ایام شیوع کرونا ویروس، نیاز است تا روابط عمومی دستگاه های تابعه با انسجام و هم افزایی لازم، این خدمات را در بین جامعه هدف معرفی کنند.
وی به اهمیت نقش رسانه ها در انعکاس این خدمات اشاره کرد و گفت: تعامل و همکاری با رسانه های دیداری و نوشتاری و بهره گیری از ظرفیت فضای مجازی می تواند روابط عمومی ها را در دستیابی به نقطه مطلوب هدایت کند.
رییس شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان در ادامه  تلاش برای ارتقا سطح دانش نوین مدیران روابط عمومی و اهتمام بخشی به روشنگری درون سازمانی و برون سازمانی را از جمله برنامه های این شورا بیان کرد و اظهار داشت: با برگزاری دوره های آموزشی تخصصی و عمومی سعی داریم مدیران روابط عمومی دستگاه های تابعه وزارت متبوع را در جریان تازه ترین تحولات حوزه تخصصی روابط عمومی قرار دهیم.
اشکانی افزود: فعالیت های خوبی توسط روابط عمومی ادارات تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان در راستای ترویج و معرفی خدمات انجام شده است که قطعا با برنامه ریزی و جدیت بیشتر ادامه پیدا خواهد کرد.
 در این جلسه مدیران روابط عمومی بهزیستی، تامین اجتماعی، صندوق کارآفرینی امید، بانک توسعه تعاون، بانک رفاه کارگران، فنی و حرفه ای و صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان ضمن ارائه گزارش عملکرد و گفتگو در خصوص اهمیت اطلاع رسانی اقدامات و خدمات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به جامعه مخاطب آن در سطح استان، بر تبادل اطلاعات بین جامعه مخاطب در بستر شبکه های اجتماعی و همچنین اجرای آموزش های جدید در زمینه روابط عمومی مدرن، دنیای گفتمان و فعالیت مطلوب در فضای مجازی تاکید کردند.

انتهای پیام/
۲۲ اسفند ۱۳۹۹ ۱۱:۱۱
روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان |

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید