اخبار

مرکز تلفن ۲۵۰۰ پاسخگوی سوالات حوزه روابط کار شد

مرکز تلفن ۲۵۰۰ پاسخگوی سوالات حوزه روابط کار
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا برای حفظ سلامت جامعه هدف و کاهش مراجعات حضوری به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی، زمینه استفاده از مرکز پاسخگویی صندوق بازنشستگی کشوری برای پاسخ به سوالات فنی حوزه روابط کار از جمله مراجع حل اختلاف و بیمه بیکاری فراهم شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان؛ مهرداد جهاندیده با اعلام این خبر اظهار داشت: هم زمان با اعمال محدودیت های بیشتری که ستاد مقابله با کرونا برای قطع زنجیره این ویروس در سراسر کشور اعمال کرد و با دستور مقام عالی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، زمینه استفاده ازمرکز تلفن 2500 صندوق بازنشستگی کشوری برای معاونت روابط کار وزارت متبوع با هدف پاسخگویی به سوالات جامعه هدف تسریع شد .
وی افزود:  این مرکز براساس تنوع سؤالات در حوزه‌های مختلف روابط کار، به‎خصوص حوزه جبران خدمت، مراجع حل اختلاف و بیمه بیکاری، بازرسی کار، شکایات کارگری، طبقه بندی مشاغل و مشاغل سخت وزیان آور پاسخگوی سئوالات جامعه کار وتولید در سراسر کشور و از جمله سیستان و بلوچستان است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ادامه داد: زیر ساخت این مرکز تلفن، فناوری اطلاعات بوده و از روش های قدیمی استفاده نشده است و امکان انتقال خط به مراکز دیگر و یا اتصال به اپراتور دورکار در منزل از ویژگی های این مرکز تلفن بشمار می رود.
جهاندیده تاکید کرد: هم‎استانی‌های عزیز، به‌ویژه جامعه کار و تلاش می‌توانند برای دریافت پاسخ سؤالات خود در حوزه های مختلف روابط کار با شماره‌‎گیری کد 021 سپس 2500 با این مرکز ارتباط برقرار کرده و مشکلات خود را به‌صورت تلفنی وآنلاین مطرح و مشاوره دریافت کنند.

انتهای پیام/
۲۲ آذر ۱۳۹۹ ۱۹:۰۷
روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان |

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید