اخبار

برند سازی باید در تعاونی‌ها تقویت شود

برند سازی باید در تعاونی‌ها تقویت شود
معاون وزیر و رئیس موسسه کار و تامین اجتماعی کشور بر برند سازی و شبکه سازی محصولات تولیدی در تعاونی‌ها تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان؛ محمد رضا سپهری در چهاردهمین همایش تجلیل از تعاونی های برتر سیستان و بلوچستان گفت:  امروزه سازمان بین المللی کار موضوعی با نام آینده مشاغل را مطرح کرده است، آینده ای که موفقیت در آن، در گرو بهره مندی از فن آوری های روز است.

وی  افزود: در این برهه که جمعیت کشور جوان و هنوز به سمت پیری نرفته است، می شود از توانمندی های جوانان برای توسعه اقتصاد کشور استفاده کرد.
رئیس موسسه کار و تامین اجتماعی کشور با تاکید بر ضرورت برند سازی تعاونی ها افزود: بازاریابی اینترنتی موجب کاهش هزینه های حمل و نقل و حذف دلالان می شود و نیاز است تعاونی ها به صورت شبکه ای بهم پیوند بخورند تا در عرصه تولید ، نیروی حمایتی پایداری باشند.

سپهری کسب و کارهای جدید را مبتنی بر فراگیری فن آوری های جدید عنوان کرد و گفت: مدل های کسب کار ، امروزه از سنتی به سمت مدرن در حال تغییر است و شرکت های دانش بنیان وارد دنیای جدید کسب و کار شدند تا با توجه به ظرفیت های موجود هر منطقه ، از فناوری برای تجارت و بازاریابی استفاده کنند.

انتهای پیام/

۱۶ شهریور ۱۳۹۸ ۱۰:۵۶
روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان |

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید