پرسشنامه سنجش رضایت ارباب رجوع از خدمات 1- نحوه اطلاع رسانی درباره مراحل انجام کار خیلی کم کم متوسط زیاد خیلی زیاد 2- نحوه اطلاع رسانی درباره مدارک مورد نیاز برای ارائه خدمت خیلی کم کم متوسط زیاد خیلی زیاد 3- انجام کار بر اساس ضوابط اداری و عدم دخالت قضاوت های شخصی خیلی کم کم متوسط زیاد خیلی زیاد 4- نحوه رفتارو راهنمایی و پاسخگویی مسئول مربوطه خیلی کم کم متوسط زیاد خیلی زیاد 5- امکانات رفاهی و فضای ارائه خدمت خیلی کم کم متوسط زیاد خیلی زیاد 6- به موقع بودن و شفاف بودن رسیدگی به شکایات، نظرات و پیشنهادهای شما خیلی کم کم متوسط زیاد خیلی زیاد 7- راهنمایی و پاسخگویی کارکنان و پیگیری وضعیت درخواستها خیلی کم کم متوسط زیاد خیلی زیاد 8- دقت کارمند در انجام کار به گونه ای که نیاز به دوباره کاری نباشد خیلی کم کم متوسط زیاد خیلی زیاد 9- تعداد دفعات مراجعه به سازمان برای دریافت خدمت خیلی کم کم متوسط زیاد خیلی زیاد 10- تعهد و پایبندی دستگاه به زمان ارائه خدمت در فرم "رسید خدمت" خیلی کم کم متوسط زیاد خیلی زیاد 11- میزان مراجعه به قسمت ها و بخش های مختلف برای دریافت خدمت خیلی کم کم متوسط زیاد خیلی زیاد 12- نظم، ترتیب وسهولت دسترسی به افراد و امکانات برای دریافت خدمت خیلی کم کم متوسط زیاد خیلی زیاد 13- دریافت یکباره مدارک و اطلاعات به صورت الکترونیکی یا حضوری در هنگام مراجعه توسط دستگاه خیلی کم کم متوسط زیاد خیلی زیاد 14- ارائه چند باره اطلاعات یا اطلاعات تکراری(نظیرکپی شناسنامه، کارت ملی و...) به بخشهای مختلف خیلی کم کم متوسط زیاد خیلی زیاد 15- احساس نیاز به سفارش و توصیه های غیرقانونی برای دریافت خدمت خیلی کم کم متوسط زیاد خیلی زیاد 16- احساس رضایت از خدمت دریافت شده خیلی کم کم متوسط زیاد خیلی زیاد